miercuri, 30 septembrie 2009

ST-001: "Produsele noastre se vand si pe breslo.ro"

Aseara ne-am hotarat sa ne comercializam produsele cele mai cautate si pe http://www.breslo.ro/Shop/margelatii.

Cand ne-am concentrat timpul liber pe aceasta pasiune credeam ca vom face numai produse unicat dar unele cliente ne-au cerut anumite modele chiar daca le-am anuntat ca modelul era deja vandut. Propunerea noastra de a le face o variatie a acelor modele a ramas fara raspuns asa ca ne-am apucat de duplicat anumite modele mai cautate. Tot ceea ce duplicam veti putea gasi incepand de astazi pe http://www.breslo.ro/Shop/margelatii .
Tot cu aceasta ocazie am reusit sa renegociem cu furnizorii nostrii de "materie prima" noi tarife si am reusit sa micsoram unele preturi. Criza are si partile ei bune ajutandu-ne pe noi sa achizitionam marfa mai ieftin si prin urmare putand sa va oferim aceeasi calitate la preturi mult mai mici.

Asa cum bine stiti, in Buzau si in Bucuresti livrarea se face gratuit dupa ce stabilim o data si un punct de intalnire. Oriunde altundeva (in tara) livrarea se va face prin posta romana cu o taxa de 8 lei sau prin curierat rapid in functie de preferintele clientilor.

Va multumim ca ne apreciati modelele si va rugam sa ne motivati sa le diversificam si sa le adaptam cerintelor dumneavoastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu